10 Argumenten
1.
Adverteren via digital signage werkt kosten- en tijdsbesparend ten opzichte van geprinte media.
2.
Digital signage trekt direct de aandacht en dat maakt het een geweldige manier om nieuwe klanten aan te trekken.
3.
De inhoud van de boodschappen of reclames kan ieder moment en bijna direct aangepast worden. Zo kunnen ondernemers inspelen op de actualiteiten of speciale acties op het display tonen.
4.
Potenti?le klanten zullen automatisch kijken naar het display als zij reclame, informatie of nieuws in het voorbijgaan zien. Als concurrenten digital signage gebruiken, dan u ook! Op drukke plaatsen, bijvoorbeeld in grote winkelcentra, helpt digital signage om meer omzet te genererenuit advertenties.
5.
Het helpt bij het vergroten van klantloyaliteit en zorgt voor een toename van terugkerende klanten bij het verkooppunt, de winkel of bedrijf. Digital signage kan gebruikt worden als tool om met klanten te communiceren.
6.
Digital signage kan als instrument ingezet worden als een verlengde van uw bedrijf. Als een extra verkoper of klantenservicemedewerker, als uw personeel druk is met een andere klant of als er wachtrijen ontstaan. Het kan als entertainment gebruikt worden voor klanten die even moeten wachten tot zij aan de beurt zijn.
7.
Digital signage biedt de mogelijkheid om op het juiste moment ?dejuiste informatie te tonen of te veranderen. Denk bijvoorbeeld aan het inzetten bij calamiteiten, belangrijke nieuwsberichten of actuele wachttijden.
8.
Wanneer u meer sfeer wilt aanbrengen in een bepaalde ruimte, dan kan digital signage precies zijn wat u nodig heeft. Als vanzelfsprekend maakt digital signage ruimtes meer levendig, daarnaast ziet er ook nog strak en aantrekkelijk uit.
9.
Het is een goed hulpmiddel voor uw marketing- en communicatiebeleid, omdat u effici?nt en effectief kuntcommuniceren met uw medewerkers of klanten.
10.
De laatste reden waarom digital signage een aantrekkelijke keuze is omdat u zelf kunt kiezen wat er op het display te zien is. Demogelijkheden zijn echt eindeloos. Naast eigen reclameaanbiedingen, folders of advertenties, kunt u ervoor kiezen om bijvoorbeeld nieuwskanalen, Twitter feeds, foto’s, websites of zelfs televisieprogramma’s te tonen.